رامسر شهر من

افزایش سطح مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری از طریق حساس سازی ، آشناسازی و فعال سازی آنان است.

رامسر شهر من

افزایش سطح مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری از طریق حساس سازی ، آشناسازی و فعال سازی آنان است.

وظایف معاونت خدمات شهری و فضای سبز نواحی

دریافت برنامه‌ها و سیاستهای کلان شهرداری در زمینه نظافت و پاکسازی شهر و امور فضای سبز و برنامه‌ریزی جهت اجرای آنها در سطح منطقه و ابلاغ به واحدهای تحت سرپرستی و سایر واحدهای ذیربط.
- کنترل و نظارت بر رعایت کامل قوانین و ضوابط شهرداری تهران و اقدام لازم جهت اجرای صحیح کلیه ایین‌نامه‌ها و دستورالعملهای ابلاغی معاون خدمات شهری شهرداری مرکز درسطح منطقه.
- نظارت و کنترل بر رفت و روب معابر منطقه و جمع آوری و حمل زباله و نظارت بر حسن انجام این امور و جلوگیری از سوزاندن زباله و سایر مواد دودزا و آلوده کننده محیط زیست.
- نظارت و کنترل بر حفظ و نگهداری پارکها و فضای سبز عمومی و همچنین اجرای فضای سبز در محدوده منطقه، بر اساس برنامه‌های ابلاغی و با رعایت ضوابط مربوطه.
- انتخاب پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز بر اساس آئین‌نامه‌ها و ضوابط معاون خدمات شهری مرکز و نظارت بر حسن انجام کار آنها.
- رسیدگی به شکایات اهالی در ارتباط با مزاحمت اماکن و کارگاههای غیربهداشتی و مشاغل مزاحم و همکاری با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم جهت رفع مزاحمت این مراکز از طریق انتقال وجابجائی آنها به محلهای مناسب و سایر اقدامات لازم.
- نظارت و کنترل اداره امور ایستگاههای خدمات شهری و تعیین محل مناسب جهت ایجاد ایستگاههای جدید و کنترل و نظارت بر احداث آنها.
- نظارت و کنترل بر اداره امور نواحی منطقه.
- نظارت بر کنترل امور ساختمان سازی در سطح منطقه و ارائه گزارشهای لازم به معاون شهرسازی منطقه.
- نظارت و کنترل بر برف روبی معابر وانجام اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم به منظور مقابله با حوادث طبیعی (سیل، زلزله، طوفان) و غیرطبیعی (آتش‌سوزی) در محدوده وظایف منطقه.
- نظارت و کنترل بر جلوگیری از سد معبر و نصب آگهی در محلهای غیرمجاز، گردش احشام و تخلیه زباله و نخاله در معابر و معرفی دوره گردها وسایر عوامل محل رفاه شهروندان به مراجع ذیصلاح.
- انجام اقدامات لازم به منظور بررسی مستمر وضعیت تونلها، کانالها و مسیلها و اقدام جهت لایروبی به موقع آنها.
- انجام اقدامات لازم به منظور تشویق و ترغیب عموم به درختکاری و حفظ و نگهداری و ایجاد فضای سبز.
- نظارت برنماسازی و پلاک کوبی معابر و شماره گذاری اماکن و نصب تابلوی الصاق اعلانات و پاک کردن آگهی از محلهای غیرمجاز وهرگونه اقدامی که در نظافت و زیباسازی منطقه موثر باشد با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه.
- مشارکت و همکاری با معاون هماهنگی و برنامه ریزی منطقه جهت تهیه، تنظیم و اجرای بودجه، بهبود روشها و سیستمها و ارائه گزارش عملکرد واحدهای تحت سرپرستی.
- نظارت بر جمع آوری، سازماندهی، نگهداری و به هنگام سازی کلیه آمار و اطلاعات مربوط به نظافت، فضای سبز و زیباسازی منطقه با هماهنگی معاون هماهنگی و برنامه ریزی جهت بکارگیری در امر برنامه ریزی و تهیه بانکهای اطلاعاتی مربوطه.
- کنترل و نظارت بر کار کارشناسان و کارمندان ادارات تابعه.
- پیشنهاد انتصاب کارکنان حوزه تحت سرپرستی به شهردار منطقه.
- تشویق کارکنان حوزه تحت سرپرستی.
- انجام سایر اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع یا تفویض اختیار می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد