رامسر شهر من

افزایش سطح مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری از طریق حساس سازی ، آشناسازی و فعال سازی آنان است.

رامسر شهر من

افزایش سطح مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری از طریق حساس سازی ، آشناسازی و فعال سازی آنان است.

نامه حضرت آیت الله روحانی تنکابنی به ریاست محترم جمهور مبنی بر تاسیس استان ساحلی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

واعلموا انّ حوائج الناس الیکم نعمة من الله علیکم فلا تردوها فتملوا

حضور سرور ارجمند ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام المسلمین آقای دکتر حسن روحانی (زید توفیقاته)

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار  

ضمن عرض تبریک مسئولیت ریاست جمهوری اسلامی ایران ، موفقیت آن عزیز و کابینه مربوطه را در سایه ی حق از خالق یکتا خواهانیم. امید استکه به یاری خدای متعال و بهره گیری از همه ی ظرفیت های موجود در امور جاری موید و منصور باشید ان شاء الله تعالی

باستحضار میرساند که غرب استان مازندران با مسافت طولانی نسبت به مرکز استان (ساری) سالها در انتظار استانی شدن بسر می برد، حال به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و لطف مسئولان دلسوز کشور امید آن داریم که این انتظار چندین ساله بسر آمده و جامه ی عمل بپوشد.

تنکابن که هم اکنون معاونت استانداری در غرب مازندران و فرمانداری ویژه می باشد قبل از انقلاب هم مرکز محال ثلاث شمالی ( از رودسر و املش تا علمده ی نور) بوده و در اجرای امور نقش سازنده و مفید داشته و از استعداد بالایی نیز برخوردار است.

انتظار داریم با توجه به مکاتبات عدیده مبنی بر استانی شدن شرق گیلان و غرب مازندران و قول نسبی مسئولان ارشد کشوری در جواب مکاتبات، این بار این مهم به دست توانمند شما به انجام رسیده و عمری اهالی شریف غرب مازندران و شرق گیلان را دعاگوی همیشگی خود و کابینه قوی تان قرار دهید. لازم به یادآوری است که بیشترین درخواست مراجعان به اینجانب همین مهم می باشد و مُصرّ هستند که من هم نامه ای در این مورد به محضرتان تقدیم دارم.

تا حال چندین نفر از مسئولان اداری شهرستانهای رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، چالوس و نوشهر جهت مراجعه به استانداری و ادارات کل مربوطه به علت طول مسافت تا مرکز استان (ساری) جان خود و عزیزان شان را از دست داده اند.

این شرحی بود که در عریضه ی اینجانب به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی علی رئوس المسلمین چندی قبل ارسال گردید.

آقای دکتر محمدباقر نوبخت سخنگوی محترم دولت و معاون برنامه ریزی شما هم در هفته ی پایانی ماه مبارک رمضان سال 92 در مراسم بزرگداشت شهدای عزیز گلستان محله دوهزار تنکابن حضور و سخنران بودند و اهالی تنکابن و حومه درخواست شان را مطرح و آن عزیز هم قول مساعد در حد مقدور دادند.

هم اکنون توفیق هر چه بیشتر آن ریاست محترم جمهور با سوابق درخشان چندین ساله به درازای عمر انقلاب و قبل از انقلاب اسلامی را از خداوند منان خالصانه آرزومندم. و منتظر جواب مثبت آن عزیز مبنی بر استان شدن منطقه شرق گیلان و غرب مازندران به همت عالی شما می باشم.


دعاگو و دوستدار شما: شیخ موسی روحانی تنکابنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد