رامسر شهر من

افزایش سطح مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری از طریق حساس سازی ، آشناسازی و فعال سازی آنان است.

رامسر شهر من

افزایش سطح مشارکت علمی جوانان در حوزه مدیریت شهری از طریق حساس سازی ، آشناسازی و فعال سازی آنان است.

فروشگاه دیجیتال

فروشگاه تسکو (Home Plus) در کره جنوبی اخیرا ویترین تصاویر دیجیتالی محصولات خود را همراه با بارکد دیجیتال QR مربوطه در مترو شهر سئول نصب نموده است. مشتریان می توانند با عکس گرفتن با موبایل خود محصولات مورد نظرشان را سفارش دهند. محصولات سفارش شده ظرف مدت چند ساعت درب منزل تحویل می گردند. به این معنی که با بازگشت مشتری به منزل محصولات هم بدست شان می رسد.

  

تسکو اعلام کرد که افزایش فروش محصولات در مدت سه ماه فروش آنلاین 130 ٪  و تعداد مشتریان ثبت نام شده 76 ٪ افزایش یافته  است . این فروشگاه مقام بزرگترین کسب و کار بین المللی  را بصورت آنلاین در این کشور کسب نموده است.


Home Plus بزرگترین کسب و کار بین المللی تسکو در کره جنوبی است که بیش از 350 فروشگاه با فروشی در حدود 5 میلیارد پوند در سال 2010 داشته است.

پروژه ویترین دیجیتال نشان می دهد که چگونه فن آوری های جدید باعث می شود که خرید قابل دسترس بیشتری را برای مشتریان ایجاد نماید و به رشد فروشندگان  نیز یاری رساند.


موفقیت تسکو یک شاخص عملکرد مناسب است تا در دهه آینده ما شاهد فروشگاه های دیجیتال بیشتری در سطح جهان باشیم. در این راستا نمای دیجیتال در  مترو سئول یک گام صحیح در این مسیراست.


مقر اصلی تسکو در بریتانیا ، در حال حاضر 5380 فروشگاه در 14 کشور با کمتر از 10 فرمت مختلف ایجاد نموده است. در سال 2010 ، شاهد گردش مالی بیش از 61.500 میلیون پوند (7.2 درصد رشد سالانه) از این شرکت بوده ایم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد